dinsdag 20 maart 2012

Kennismaking Rondreisopmaat.nl

Direct na onze trip naar Lissabon maak ik eind februari in Badhoevedorp kennis met Marjan van der Herberg van Rondreisopmaat.nl.
Ze ontvangt me hartelijk en overlaadt me met prachtige boeken, brochures, tijdschriften en kaarten van Zuid-Afrika zodat we ons alvast kunnen inlezen op alle moois wat ons te wachten staat. Naast alle info heeft ze ook typische Zuid-Afrikaanse producten voor ons: kruiden, bier, chutney en snoep. Ik zie foto's van haar eigen reizen, de route die wij gaan volgen en verbaas me over de prachtige locaties die we zullen bezoeken. Dit alles samen met het enthousiasme van Marjan is zo aanstekelijk, dat ik voorzie dat ook wij verslingerd zullen raken aan dit land.


Met een tas vol spullen en een hoofd vol indrukken ga ik naar huis. Nog vier maanden te gaan, de voorpret kan beginnen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten