zondag 1 juli 2012

Sorteren en logeren

De dag van het grote wassen en strijken. Door alle drukte van de laatste tijd heb ik dit niet goed bijgehouden. Een plens werk, maar groot voordeel is dat ik ineens veel meer T-shirts blijk te hebben dan ik vanochtend vreesde.
Natuurlijk moet ook de poetsdoek door het huis, ook hierin blijkt enig achterstallig onderhoud.

Verder is het de dag van de keuzes. Welke boeken gaan mee? Wat moet er op de Ipod? Welke kleren gaan in de koffer? Welke fotolenzen? Wat moet in de handbagage en wat in de koffers? Denken we aan alle snoeren, opladers, usb-sticks enz.? Wat een tas vol is dat toch altijd weer. Henk komt op het geniale idee om een verdeelstekker mee te nemen. In hotelkamers is het immers altijd maar weer afwachten of er voldoende stopcontacten zijn voor het opladen van alles wat we bij ons hebben.

's Middags belt Marjan van Rondreisopmaat.nl voor de laatste details en om onze last minute vragen te beantwoorden. In de nieuwsbrief van haar reisorganisatie die komende week uitkomt, zal onze blog opgenomen worden. Persberichtjes zijn uitgegaan, en waarschijnlijk neemt het mooie nieuwe reismagazine Oog voor Zuid-Afrika een artikel op over onze reis in het decembernummer.


's Avonds uit eten met oma en de kids om de vakantie in te luiden. Daarna gaat het konijn uit logeren en sommige
planten blijken ook graag mee te willen met Anne. En natuurlijk wordt mijn auto in beslag genomen door een autoloos kind, in ruil voor het verzorgen van de laatste planten! 

Nog twee dagen en dan geen Hollands dijkenlandschap meer!
Dijk bij Oud-Zevenaar

1 opmerking:

  1. Zo, nu heb ik alles gelezen. Kan me de hectiek van de laatste uurtjes helemaal voorstellen.
    Succes

    Inge

    BeantwoordenVerwijderen